Biežāk uzdotie jautājumi

Par alveju

Kāpēc alveja?


Alveja ir produktu galvenā sastāvdaļa. Alvejas priekšrocības ir pazīstamas gadsimtiem ilgi, tāpēc Forever Living ir izstrādājuši desmitiem produktu, kuru pamatā ir šis vērtīgais augs. Alvejai ir pārsteidzoši ieguvumi veselībai gan iekšķīgi, gan ārīgi. Iekšķīgi alveja atbalsta gremošanas veselību, veicina veselīgu imūnsistēmu, atbalsta barības vielu uzsūkšanos un paaugstina dabisko enerģijas līmeni. No ārpuses alveja mitrina, kondicionē un nomierina ādu.




Ar ko šie produkti atšķiras no citiem alvejas produktiem?


Kopš 1978. gada Forever Living Products meklē dabas labākos veselības un skaistuma avotus, lai dalītos tajos ar pasauli ar misiju palīdzēt citiem izskatīties labāk un justies labāk. Kompānijai pieder savas plantācijas, ražošanas iekārtas, pētniecība un izstrāde, kvalitātes kontroles laboratorijas un pat savi izplatīšanas kanāli. Viss no auga līdz produktam līdz Jums.




Kāds daudzums alvejas sulas man ir jādzer dienā?


Tas ir atkarīgs no sulas lietošanas iemesla. Cilvēki, kuri sulu lieto ikdienā savas labsajūtas uzlabošanai, uzņem aptuveni 40-60 ml dienā. Ja sulu lietojat īpaša iemesla dēļ, piemēram slimības vai ķīmijterapijas dēļ, devas var palielināt arī līdz 100-200 ml dienā. Forever Living rekomendē vidējam pieaugušajam uzņemt 90 ml, kā arī bērnam 1ml uz katru kg. Alvejas sulu tautā mēdz dēvēt par kluso dakteri. To lietojot organisms var sajust hronisko slimību saasinājumu. Tādā gadījumā sulas lietošanas deva jāsamazina. Pēc tam pakāpeniski atgriezties pie ieteicamajām devām.Tomēr, ja jūsu organisms labi reaģē, tad devas var palielināt un tas nekaitēs veselībai.




Vai alvejas sula ir piemērota vegāniem?


Jā! Alvejas sula, alvejas sula ar ogu nektāru un alvejas sula ar persiku nektāru ir piemērotas vegāniem. Sulā ir arī vegāniem uzturā tik ļoti nepieciešamais B12, kurš ir augu izcelsmes, kā arī organismā pats nesintizējas un kuru ir nepieciešams uzņemt papildus.




Pēc cik ilga laika es sākšu just alvejas sulas iedarbību?


Katram cilvēkam tas ir individuāli. Visbiežāk izmaiņas cilvēki sāk just pēc 3 vai 4 nedēļām lietojot 90 ml dienā. Ir cilvēki, kuri izmaiņas jūt jau pirmajā nedēļā, kā arī tādi, kuri pārmaiņas redz pēc 3 mēnešiem. Viss ir atkarīgs no tā, cik piesārņots bijis jūsu organisms.




Vai alvejas sulai ir kontrindikācijas?


Nē, Alvejas sulu drīkst lietot visi.




Kur tiek audzētas alvejas?


Forever Aloe Vera tiek audzēta uzņēmuma plantācijās Dominikānas Republikā un Teksasā, un to rūpīgi kopj, lai nodrošinātu pēc iespējas augstāku augu kvalitāti. Atklājiet vairāk nekā 2500 hektāru lielās Forever alvejas plantācijas skaistajā Dominikānas Republikā - lielākās pasaulē!




Vai šie produkti var aizstāt medikamentus un pilnvērtīgu uzturu?


Nē. Jūs nevarat aizstāt ārstnieciskos medikamentus ar jebkādiem produktiem. Forever Living produkti nav zāles, bet ir uztura piedevas. Ja Jūs sekojat medicīniskai terapijai vai lietojat izrakstītas zāles, pirms jebkuru uztura bagātinātāju lietošanas, lūdzu, konsultējieties ar savu ārstu!




Kā es varu zināt, ka produkti ir droši?


Visa kompānijas produkcija ir sertificēta Latvijā. Kompānijas darbības priekšnoteikums ir sertifikāts katrā valstī, kurā tiek pārdoti Forever Living produkti. Latvijā tie ir "Atbilstības sertifikāti” kosmētikas līdzekļiem par atbilstību noteiktajām prasībām un uztura bagātinātāju reģistrācija Pārtikas un veterinārajā dienestā. Kompānijai ir vairāki ārkārtīgi nozīmīgi sertifikāti, kas pierāda, ka produktu kvalitāti: IASC, Kosher, Halal, Peta cruelty free, Cologne list, GMO free, Gluten free, veģetāriešu / vegānu, dažādi būtiski ISO standartizācijas sertifikāti.




Kur un kā jāuzglabā alvejas sulu?


Alvejas sulu pēc atvēršanas obligāti jāuzglabā ledusskapī un vēlams stāvus pozīcijā. Pirms lietošanas sakratīt.




Vai arī bērni drīkst lietot alvejas sulu?


Jā, un tas pat ir ieteicams. No 12 gadu vecuma viņi var lietot tādu pašu alvejas sulas daudzumu kā pieaugušais. Jaunākiem par 12 gadiem iesakām nedaudz samazināt pieauguša organismam rekomendējamo devu.




Kāds ir ieteicamais laiks sulas uzņemšanai?


Vislabākais ieteicamais laiks ir sulu dzert no rīta tukšā dūšā, kā arī nedaudz nogaidīt pirms karstu dzērienu uzņemšanas, lai ļautu sulai labāk iedarboties. Protams, devas var sadalīt divās/trijās daļās dienas garumā.




Kādus alvejas produktus kompānija ražo?


Forever Living Products piedāvā virkni veselības un skaistumkopšanas līdzekļu, lai izskatītos labāk un justos labāk. Produkti ietver alvejas sulas, uztura bagātinātājus, svara kontroles sistēmas, ādas kopšanas līdzekļus un daudz ko citu! Mums ir vairāk nekā 100 produktu, kurus pārlūkot un izpētīt. Iepazīstieties ar produktiem imunitātei, kauliem un locītavām, organisma attīrīšanai, sirdij un asinsvadiem, kuņģim un zarnu traktam, ādas kopšanai, personīgai higiēnai.




Vai drīkstu alvejas sulu sajaukt ar kādu citu dzērienu, ja man nepatīk tās garša?


Stabilizēto alvejas sulu bez garšām, kā arī sulas ar pievienotajiem augļu un ogu nektāriem drīkst sajaukt ar ūdeni. Ja ļoti nepieciešams, to var atšķaidīt arī ar kādu dabīgu sulu, tomēr ar laiku sulas garša šķitīs neitrāla, kā arī organismam pie tās lietošanas pierodot, garša jums iepatiksies. Cilvēkiem, kuri uztraucas par garšu, sākumā iesakām izmēģināt alvejas sulu ar ogu vai persiku nektāru, jo šo dzērienu garša patīkama šķiet gan pieaugušajiem, gan bērniem.




Vai alveja ir kancoregēna?


Šis mīts ir saistīts ar alvejā esošo aloīnu, kuram piedēvē spēcīgas caureju veicinošas īpašības. Aloīna sastāvs katrā alvejas sugā ir atšķirīgs un tas atrodams starp alvejas mizu un lapas iekšējo gēlu. Forever Living izmantotās šķirnes - Aloe Barbadenis Miller novācot, ārējā daļa kopā ar aloīnu saturošo daļu tiek atdalīta, savukārt aloīna daudzums lapas iekšienē ir minimāls un nevar nodarīt ļaunumu cilvēkam. Mūsu ķīmiskās inženierijas nodaļa rūpīgi pārbauda visas izejvielas, pārbauda pH, viskozitāti, krāsu, izskatu, konservantus un askorbīnskābes procentuālo daudzumu pirms tos pārvieto uz maisīšanas nodaļu, izmantošanai dažādos produktos.




Kā atšķiras palodžu alveja ar Aloe Barbandensis Miller?


Lietojot nezināmas izcelsmes alveju, kas aug mājās, var radīt nevēlamu ietekmi uz veselību. Piemēram, alvejas satur aloīnu, kuram piedēvē spēcīgas caureju veicinošas īpašības. Aloīna sastāvs katrā alvejas sugā ir atšķirīgs un tas atrodams starp alvejas mizu un lapas iekšējo gēlu. Forever Living apstrādes procesā atdala lapas ārējo daļu, kas satur aloīnu, savukārt aloīna daudzums lapas iekšienē ir minimāls un nevar nodarīt ļaunumu cilvēkam. Dabā ir aptuveni 400 alvejas sugu, kas aug, sākot no sausiem reģioniem visā pasaulē un beidzot ar podiņu uz palodzes mājās. Visas no tām ir noderīgas savā veidā, taču ir tikai viena suga, kas gadsimtiem ilgi ir pazīstama ar savām brīnumainajām īpašībām un kura ir atzīta par visdziednieciskāko un piemērotāko cilvēkiem lietošanai gan ārīgi, gan iekšķīgi – Aloe Barbadensis Miller. Aloe Barbadensis Miller un Forever Living ir gadu desmitiem pārbaudīta kvalitāte, taču nekad nevar zināt, no kurienes ir alveja podiņā un kas ir tās sastāvā.




Kad var sajust kādas izmaiņas organismā?


Tas ir atkarīgs, kuru vitamīnu un minerālvielu trūkums ir organismā, jo katrai vielai absorbcijas un sintēzes process atšķiras. To ietekmē arī uzturvielu uzņemšanas avots, lietošanas veids un režīms, vecums un svars, kā arī individuālas veselības nianses. Forever Living Products ražo dabīgus uztura bagātinātājus, kurus varat lietot uzturā un pilnveidot savu maltīti. Alvejas sulu nevar pārdozēt, jo tā ir iegūta no dabas un ražošanas procesā nav iznīcinātas vērtīgās 75 uzturvielas, kuras satur šis dziednieciskais augs. Tas ar uzturvērtībām ir visbagātākais augs uz planētas un analogu tam nav. Tādējādi ieteicams to lietot ikdienā. Veselības uzlabošanos jūs varēsiet novērot pēc 3 mēnešu regulāras lietošanas. Tas ir vidējais periods, kurā mūsu organismā notiek pilnīga šūnu nomainīšanās un atjaunošanās. Šūna ir mūsu organismā pamatvērtība un saņemot visas nepieciešamās uzturvielas tā ir spējīga dalīties aizvien veselāka un spēcīgākā, tādējādi stiprinot mūsu organismu. *Veicot pilnu asins ainu, jūs nevarat būt drošs, ka organismā ir pietiekamā daudzumā visi nepieciešamie vitamīni un minerālvielas. Lai to noteiktu ir jātaisa padziļinātas analīzes, kurās var atsevišķi noteikt kādu no vitamīnu vai minerālvielu trūkumu. Tādēļ bieži gadās, ka cilvēki nemaz nezin patieso ainu.





Par iegādi

Man obligāti ir nepieciešama reģistrācija, lai iegādātos produktus?


Jā. Reģistrējoties alveja.lv portālā, automātiski tiksiet reģistrēts Forever Living Products interneta veikalā. Šis interneta veikals ir slēgta tipa, kas pieejams tikai reģistrētiem klientiem.




Kādas ir garantijas un preču atgriešanas iespējas?


Ja likumi neparedz savādāk, tiek piemēroti šie zemāk norādītie laika posmi. FLP garantē, ka kompānijas produktiem nav defektu un pēc sastāva un kvalitātes tie atbilst visiem standartiem. Visām FLP precēm sākot no pirkšanas dienas, izņemot literatūru un citus pārdošanas veicināšanas līdzekļus, tiek piemērots trīsdesmit (30) dienu garantijas laiks.




Kāds ir piegādes ilgums?


Preces Latvijā piegādā Latvijas Pasta kurjeru dienests šī pakalpojuma noteiktajos termiņos - vairāk par piegādes termiņiem lasiet vietnē www.post.lv Parasti preces tiek piegādātas pēc sūtījuma nosūtīšanas 2-5 darba dienu laikā, ja pasūtījums ir saņemts un apmaksāts darba dienā līdz pulksten 12:00. Nedēļas nogalēs un svētku dienās saņemtie un apmaksātie pasūtījumi tiek apstrādāti pirmajā darba dienā pēc nedēļas nogales vai svētku dienas un tiek piegādāti iepriekš norādītajos termiņos.




Kāda ir piegādes maksa?


Piegādes cena tiks aprēķināta atkarībā no pasūtījuma apjoma. Maksa par piegādi ar kurjeru ir 1.70 EUR līdz 2.50 EUR.




Kāds ir minimālais pasūtījums?


Minimālā pasūtījuma summa ir 50EUR.




Es reģistrējos, bet nesaņēmu e-pastu autorizācijas datiem un Klienta apstiprinājumu.


Pārbaudiet savu SPAM mapi. Ja neatradāt uzņēmuma apsveikuma vēstuli, reģistrācijas laikā, visticamāk, ievadījāt nepareizu e-pasta adresi, un tā jums pašam jāmaina.




Kas ir CC?


CC jeb angļu valodā case credits Forever Living iekšējā lojalitātes programma. Visu produktu CC ir konvertēti attiecīgās valsts valūtā.




Problēmas ar pasūtījumu: preču trūkums sūtījumā vai preču kļūme.


Saņemot pasūtījumu, mēs lūdzam pārbaudīt pasūtījuma atbilstību. Saņemot pasūtījumu ar kurjeru, lūdzu, ievērojiet pasūtījuma pieņemšanas procedūru, kas aprakstīta piegādes politikā. Neskaidrību gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums – info@alveja.lv Pieņemot pasūtītās preces, pārbaudiet sūtījuma stāvokli. Ja saņemšanas laikā pamanāt kādus sūtījuma ārējā iepakojuma bojājumus (iepakojums saplēsts/ saburzīts / slapjš un tml.) sūtījumu nepieņemiet, bet atgrieziet to tam pašam kurjeram, kā arī nekavējoties zvaniet +371 25 909 209. Šajā gadījumā sūtījums tiks atgriezts mums, bet mēs jums nosūtīsim jaunu sūtījumu.




Es samaksāju par pasūtījumu, bet nesaņēmu apstiprinājumu par apmaksu par pasūtījumu.


Maksājuma apstiprinājums tiek nosūtīts uz e-pastu, kas tika norādīts, veicot pasūtījumu. Ja e-pasts tika norādīts nepareizs, vēstule netiks sasniegta. Pārbaudiet arī pasta mapi "surogātpasts", iespējams, ka vēstule nokļuva surogātpastā. Ja nekur nevarat atrast vēstules ar pasūtījuma apstiprinājumu, varat pieprasīt apmaksas apstiprinājumu, rakstot e-pastu uz info@alveja.lv un norādot apmaksātā pasūtījuma numuru.




Vietne neļauj pabeigt pasūtījumu. Kāds ir iemesls?


Pārbaudiet, vai visi lauki ar sarkanām zvaigznītēm ir aizpildīti * . Šie lauki ir jāaizpilda obligāti. Iemesls var būt arī tas, ka kāds produkts nav noliktavā. Vietne par to informēs norēķinu lapā ar sarkanu uzrakstu, ka prece nav noliktavā. Ja vietnē ir norādīts atlikums = 0, šis produkts mazumtirdzniecībā nav pieejams izvēlētajai piegādes metodei. Atgriezieties grozā un noņemiet šo preci no pasūtījuma, lai pabeigtu norēķināšanos.




Es nevaru samaksāt par pasūtījumu. Ir maksājuma kļūda.


Kad dodaties uz pasūtījuma apmaksas lapu, jūs jau atrodaties bankas maksājumu lapā. Šajā brīdī starp Uzņēmumu un jums jau ir pabeigts viss, kas saistīts ar pasūtījuma veikšanu - produkts tiek izvēlēts, tiek apstiprināts tā daudzums, ir saskaņota piegāde. Maksājuma apstrāde tiek atteikta šādu iemeslu dēļ: 1. Kļūdas, ievadot kartes datus - pārbaudiet kartes un īpašnieka datus 2. nepietiekami līdzekļi kartē - pārbaudiet atlikumu kartē 3. nederīgs drošības kods - pārbaudiet kodu 4. dienas tēriņu limita pārsniegšana - bankas bloķēšana kartē 5. maksājuma mēģinājumu skaita pārsniegšana - bankas bloķēšana ar karti 6. maksājumu pārsniegšana ar vienu karti - maksimālais maksājumu skaits ar vienu karti dienā ir 10 maksājumi (lai atbloķētu, gaidiet datuma maiņu pusnaktī) 7. karte tika izsniegta valstī, kas nav pilnvarota pieņemt maksājumus, iegādājoties vietni 8. karti izsniedza sistēma, kas nav pilnvarota pieņemt maksājumus Raiffeisenbank. Mēs pieņemam Visa, Mastercard, Maestro, MIR kartes. 9. Kartes izsniegšanas valsts un valsts, no kuras tiek veikts maksājums, atšķiras. 10. Jūsu interneta pārlūkprogrammā instalētie papildinājumi un spraudņi var traucēt norēķiniem. Mēģiniet apmaksāt pasūtījumu no citas interneta pārlūkprogrammas vai citas ierīces. Ja iespējams, mēģiniet apmaksāt pasūtījumu ar citu karti. 11. Jūs esat pārsniedzis mēģinājumu apmaksāt vienu pasūtījumu skaitu (10 mēģinājumi). Atkārtoti veiciet pasūtījumu tā, lai vietne pasūtījumam piešķirtu jaunu pasūtījuma numuru. Lai ātri pārietu uz maksājumu, varat atjaunot pasūtījumu pēc pasūtījuma numura un pāriet tieši uz maksājumu. Pārliecinieties, ka iepriekšējos punktos nepieļaujat kļūdas, un mēģiniet maksāt pēc kāda laika! Kļūdu gadījumi, norēķinoties pašā veikalā, ir reti, taču mēs saprotam, ka jums jāzina situācija ar neveiksmīgu maksājumu - nosūtiet e-pastu uz info@alveja.lv un mēs noteikti centīsimies palīdzēt. Lai izvairītos no nepatīkamām situācijām saistībā ar pasūtījumu apmaksu, lūdzu, ņemiet vērā:
* Uzņēmums un tā darbinieki nekad neprasīs no jums drošības kodu un pilnu jūsu kartes informāciju.
* Uzņēmums neiesaka pasūtījumiem izmantot trešo pušu maksājumu pakalpojumus.